Frederike
Van jongs af aan zit organiseren, opruimen en regelen mij in het bloed. Als kind wilde ik niet gaan slapen voordat ik mijn kleren had opgeruimd. In schoolvakanties richtte ik mijn kamer vaak opnieuw in of hielp ik een vriendin met het opruimen van haar kamer. Ik ben erg veel verhuisd in mijn leven waardoor ik ook veel ervaring heb opgedaan in het zo efficiënt mogelijk spullen van A naar B krijgen.
Op zakelijk gebied heb ik ruim 15 jaar brede ervaring als directiesecretaresse en officemanager op HBO niveau, waar er natuurlijk ook veel geregeld en georganiseerd moest worden. Ik heb bij diverse organisaties gewerkt zoals retail, verkooporganisaties en servicegerichte bedrijven. Naast ondersteunende taken heb ik veel evenementen geregeld zoals incentives, personeelsfeesten en klantenevents.
Om mijn passie om te zetten in werk heb ik eerst de opleiding voor Professional Organizer gevolgd bij Els Jacobs van het bedrijf De Huishoudcoach. Deze opleiding is erkend door de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers. Door deze opleiding ben ik nog beter onderlegd als opruimcoach.
Sinds 2011 werk ik als opruimcoach en heb ik veel ervaring opgedaan bij diverse klanten, zoals zzp’ers, bedrijven maar ook particulieren met een (chaotisch) huishouden.
Ik zie het als een uitdaging samen met jou een plan van aanpak te maken om zo een methode te vinden waardoor je optimaal kunt functioneren, zowel thuis als in je werk. Het uitgangspunt is dat jij rust en ruimte om je heen krijgt, en daardoor ook in je hoofd. Uiteraard kun je rekenen op mijn betrouwbaarheid, flexibiliteit en creativiteit.
Je krijgt support, er wordt met je meegedacht en je krijgt gevraagd (en ongevraagd) feedback waardoor je na afloop een handige methode hebt geleerd die aansluit op je eigen manier van werken en waarmee je goed uit de voeten kunt.
Wil je eerst een persoonlijk gesprek? Neem dan contact met mij op.
Opruimcoach Amersfoort
Professional organizer